2013. február 3., vasárnap

elmaradás

 Sajnos tegnap nem írtam blogot. Terveztem, de pörgős este jutott nekünk, így minden vágyam a pihenés volt (persze csak szabályosan, vagyis: kikapcsolt nadrágszíjjal néztük a telefont...;)). A tegnapi nap elég jól sikerült. Nem siettünk a felkeléssel. Reggeliztünk, majd megint visszafeküdtünk. :D Nagy nehezen elindultunk boltba és három bolt végigjárása után vettünk mindent az ebédhez. A menü brokkolikrémleves és széna-szalma volt. A továbbiakban már csak pihentünk. Este meg ugye történt, ami történt.
 Ma reggel hazajöttem, reggeliztünk, majd lefeküdtem aludni. (Hiába a szabályosan kihasznált éjszakai pihenőidő :D) Dél körül ébresztett Imola, hogy lassan indulnunk kéne. Felöltöztünk és indultunk is a kocsival, ami szépen kelt életre. A benzinkúton viszont már nem lehetett újra elindítani. Felhívtam pár kollégát mire sikerült szerezni valakit, aki bebikázza a kocsit. (A dízel autónak nincs szüksége az akkura, ahhoz, hogy járjon, mert a gázolaj magától robban be a nyomás hatására a hengerben.) Felhívtam Aput, hogy rá tudunk-e mérni az autó elektromos rendszerének teljesítményére. Mezőhegyesen még tankolni is kellett, mert a kovácsházi benzinkút zárt, amikor odaértünk és vettünk egy bikakábelt. A mérés eredménye végül beigazolta a sejtésem: a generátor nem tölti az akkumulátort és emiatt nem lehet indítani. Sajnos így felelőtlenség lett volna elindulni bárhová. Leraktuk a kocsit Mamáéknál és hazasétáltunk. Rendeltünk pizzát és közben Paprika tv-t néztünk, hogy jobban fájjon! :D Úgy tűnik, hogy az autó mindig akkor alakít be, ha felmerül, hogy megtartom. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése