2013. február 23., szombat

kapcsolatok :)

 Tegnap este nem postoltam, mert kollégámat búcsúztattuk, aki külföldön próbál szerencsét. Tegnap reggel kipihenve ébredtem, reggeliztem, kávéztam és elsétáltam mamáékhoz. Jó volt beszélgetni egy sort. Hazaérve mosogattam és majdnem indulhattam Imoláért Mezőhegyesre. Mezőhegyesen bevásároltunk, majd indultunk haza. Itthon ebédeltünk, majd ismeretterjesztő filmeket néztük. Azt hiszem, hogy nem meséltem még, de a szomszédunk egy volt gimis évfolyamtársam, aki most táncot tanít a gimiben, ahol tanultunk. Van a sulinak egy színtársulata és a srác meghívott egy előadásukra! Nem igazán tudtam mit mondani, de nagyon jól esett, hogy gondolt rám. :) Héttől, pedig kezdődött az eszem-iszom! Igazából elég fordított bekötésűek vagyunk és  mind a munkában, mind buli közben érdekesen nyomjuk. Azt hiszem, hogy nehéz erről mesélni, inkább át kell élni.
 A mai reggel nagyon pozitívan indult és minden nagyon jó. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése