2013. február 18., hétfő

nyugalom szigete :)

Reggel nagyon durván összetörten ébredtem és beletelt egy órába mire minden tagomat átmozgattam. Reggeli és kávé után már sokkal jobb volt minden. Megnyitottam a Totalcar weblapját és örömmel konstatáltam, hogy Bazsó Gábor megírta a Hangyász útját Baksáról hazafelé. Őszintén szólva elszorult a torkom, ahogy ez a 12 éve (!) húzódó történet a végéhez közeledik. :) Miután kipuhánykodtam magam elindultam a boltba, hogy ebédhez valókat vegyek. A terv szerint zöldségleves és kukoricás-virslis saláta készült volna. Kicsit nagy volt a tömeg a boltban, de megoldottam. A következő jelszó az volt, hogy zöldséget a zöldségestől, de rá is faragtam a dologra. Biztosan a hétvége és tél vége kombó miatt eléggé ki voltak fogyva és ez behatárolta a lehetőségeimet. Szerencsére a répa és a karalábé jó gyengének tűnt. Hazaérve lepakoltam és neki is álltam főzni, a saláta patent módon összeállt, de a levesnél elkövettem egy hibát: előrelátó módon ősszel fagyasztottam le paprikát és most úgy gondoltam, hogy feldobá a levest, ami be is jött, de másképp, mint vártam: elég csípős lett tőle a leves. Imola hősiesen evett belőle, de repetát nem kért. Szerencsére a saláta nagyon finom lett és sikerült némi telemea-val megbolondítani. Délután olvasgattam meg élvezem az új fülesem által szolgáltatott zenét. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése